Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремъка не се върти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ремъка не се върти

    Здравейте,

    Бях изън града, карах колата с около 20 км/ч по един черен път, светна лампичката на компютъра (приличаща на свещ) и колата изгасна.

    Пробвах да я запаля 3-4 пъти, нищо! Чуваше се, че нещо се върти, но само пристъргваше.

    После един пич, мина пробвахме пак и каза, че ремъка не се върти.

    Закарахме я с пътна помощ в сервиза и майстора каза, че е много вероятно да има счупени клапани.

    Може ли някой да обясни, какво е станало, какви са последствията и колко горе-долу ще струва ремонта?

    Благодаря ви предварително!
    ALFA 145 1.4 TS - ex
    ALFA 156 1.9 JTD

  • #2
    Колега,максималния брой клапани,които може да си изкривил са 4 !Разбира се има и изключения,но както го описваш може и да са по-малко.Ще трябва да смениш рмък,ролки,гарнитура на главата,както и ремонта и.В общ технически раздел има теми със сервизите,както и цените на частите!
    Успех
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      А двигателя трябва ли да се разглобява, за да се провери колко са изкривените клапани?

      И още един, може би тъп въпрос, като се сменят тези части, дали ще си работи нормално колата?
      ALFA 145 1.4 TS - ex
      ALFA 156 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Сваля се само главата и ремонта не е особено тежък.Всъщност без гарнитурата и клапаните си е едно обикновенно обслужване,което е трябвало да го направиш!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Колега,максималния брой клапани,които може да си изкривил са 4 !Разбира се има и изключения,но както го описваш може и да са по-малко.Ще трябва да смениш рмък,ролки,гарнитура на главата,както и ремонта и.В общ технически раздел има теми със сервизите,както и цените на частите!
          Успех
          Обясни как макс може да са 4 клапана, че ми стана интересно.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            И на мен ми стана интересно.. + това не се знае дали няма да има изненади и по бутала.
            Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

            Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
            Fiat Brava JTD

            Comment


            • #7
              "Доктора" пък постави диагноза мин 5 клапана по телефона, когато му се обадих да се гласи за ремонт. И на мен ми стана интересно как го изчисли...
              ALFA 145 1.4 TS - ex
              ALFA 156 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от xymax Покажи съобщение
                "Доктора" пък постави диагноза мин 5 клапана по телефона, когато му се обадих да се гласи за ремонт. И на мен ми стана интересно как го изчисли...
                Аз пък почувствах че са 3 клапана .
                шегата на страна,но на мен лично мисе случи на такъв двигател да няма и един ударен клапан,а по ангренажния ремък нямаше и един зъб.Беше станал като пистов.Така че няма да ви коства нищо със една проба,освен 15-ина минутки.
                Успех и късмет.
                Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                Comment


                • #9
                  Казах 4,защото това е средния резултат от подобни простотии.Както казах,може и да са по-малко.Има положение,както посочи Xtrime7,при което да не се удари нито един.Никой не може да каже точно колко ще са.Просто си спамим!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Xtrime7,

                    Как се тества дали има счупени клапани? Да купя направо комплекта ангренажен ремък ли?
                    ALFA 145 1.4 TS - ex
                    ALFA 156 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      За да не се върти ремъка, сигурно шайбата на коляновия вал се е развила... whitepower мина през тоя ремонт на неговия тс и бяха ударени всичкоте 8 изпускателни клапана!


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                        За да не се върти ремъка, сигурно шайбата на коляновия вал се е развила... whitepower мина през тоя ремонт на неговия тс и бяха ударени всичкоте 8 изпускателни клапана!
                        или се е скъсал ремъка
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от xymax Покажи съобщение
                          Xtrime7,

                          Как се тества дали има счупени клапани? Да купя направо комплекта ангренажен ремък ли?
                          Да,купи го и майстора си знае работата.Нищо не губиш,а пък можеш и късмет да извадиш.
                          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                          Comment


                          • #14
                            1.6 ТС
                            прескочи зъб на ангренажния и изкривих и 8те смукателни.
                            145 1.6TS '97

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
                              Да,купи го и майстора си знае работата.Нищо не губиш,а пък можеш и късмет да извадиш.
                              Абе какви са тия идей дето давате на човека? Как така, ще му се е прецакал ремука или се е скъсал, вие му казвате да слага нов, само да пробва дали му има нещо (това евентуално се пробва на ръка). Ако му има дори и малка повреда, работата може да стане много по-дебела. При някаъв подобен проблем с ангренаша, винаги се отваря главата, за да може да си сигурен, че всичко е изрядно, а не на принципа "проба, грешка", че незнам дали някой може да му извади на пича 2000лв. после да му плати ремонта, заради подобен съвет.

                              Колега, най-добре си отиди на майстор, да отвори мотора и да види какво е положението, не се хвърляй в допълнителни усложнения и разхищения на пари, и нерви. Успех и дано да е нещо дребно

                              П.П. Най-малкото е,че от вуртенето на място на стартер, със сигурност си изкривил нещо, защото все някой клапан е останал отворен, така че не си прави експерименти ами ходи да го види човек който си разбира от работата
                              Last edited by D-I-V-A-K-A; d.m.y г., 00:20.
                              Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                              Comment

                              Working...
                              X